Utekväll

Jag har BIG problems: vad ska jag ha på mig ikväll? Haha, jag brukar veta ungefär vad jag vill ha på mig men nu har jag verkligen ingen aning. Jaja det löser sig.
Ikväll ska jag och Linn först till Vapiano och dricka några glassiga drinkar. Sedan vidare till Sturecompagniet där vi hoppas på att möta upp Anna (och Camilla?) men you never know ;-) Annars brukar det ju spåra rätt ordentligt när det bara är jag och Linn så det kommer bli nice ändå. Och sen öppnar dom ju kontoret idag och flyttar Ambassadeur till Sture så det lär ju vara mycket folk iaf. Sen måste vi ju ta en sväng förbi Ambassadeur och spana in idols efterfest.. hihi! Ikväll åker kameran med, ska INTE glömma den!

Nu ska jag gå och rota lite i min garderob och se om jag hittar något. Annars får det bli naket, haha! Jag tror jag kommer hinna skriva innan jag drar. Men om något skulle hända typ att mitt internet kolappsar så får ni ha en grym kväll!

Puss på er
Mal


Vappe


Sture.. Sen får vi se vart det bär av ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0