Jag vill inte bli vuxen än

Jag är hemma efter en nice kväll hos Linn och ett försök till utgång som jag, Malin och Angie tillslut struntade i. Jag längtade hem till mina älsklingar Ben&Jerry och de var de första jag tog fram när jag kom innanför dörren, mmm.. Mycket nöjd haha...

Pratade precis med en kille som jag känt i 3 år, oj, tiden går snabbt! Ska inte gå in på detaljer och sådär men vi kan säga att vår relation varit rätt komplicerad och att han gått från att vara en liten pojke i en killes kropp till att blivit vuxen sen vi pratade sist. Hmm.. vet inte riktigt, det känns rätt jobbigt på ett sätt för jag vet inte hur många gånger jag önskat att han ska växa upp och nu när han verkar ha gjort det vill jag ha tillbaka den lilla killen.. det gav mig lixom hopp om att inte behöva växa upp..


jag för 3 år sen..



Måste man växa upp eller kan man kanske kombinera? haha nej jag ska inte skriva mer, jag vet bara vad det resulterar i och så kul ska vi inte ha! Nej, dricka vatten var det.. och stänga av datan och hoppa i säng, låter som en bra idé.

Natti på er
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0