I Feel good

Jag är arg. Jag är arg för att jag blir sjuk två dagar innan nyårsafton, jag är arg för att man fryser ihjäl så fort man går utanför dörren, jag är arg för att det är hopplöst att gå ut i Sverige (även om vi brukar lyckas ganska bra), jag är arg för att jag inte har massa pengar så jag kan shoppa loss på rean, jag är arg för att det inte går att ladda ner Twilight, jag är arg för att jag inte hittade boken jag ville ha idag, jag är arg på en person som beter sig idiotiskt, jag är arg för att det är stökigt i mitt rum och jag inte orkar städa. Igår var allt bra men sen blev jag sjuk och då blev allt dåligt. Eller nu känns det bra när jag fick skriva lite, haha. Och jag är en sån person som hellre ser det positiva i människor och i allt så nu ser vi allt från den ljusa sidan istället :-) Det är nyår om två dagar, det har faktiskt vänt och vi går mot ljusare tider = sommar snaaart, hey vi lyckas ju och oftast gratis, tänk vad tråkigt livet skulle bli om man fick allt som man ville ha, Twilight laddar så kanske är den klar snart annars är det ju bara att gå på bio vilket är mysigt, boken finns nog i en annan affär och jag måste ju inte ha den just idag, personen har ju faktiskt varit snäll mot mig så han/hon/den/det kanske bara har en dålig dag (dagar), det man inte ser mår man inte dåligt av och jag ser ju faktiskt inte mitt rum just nu...
Sen finns det ju massa andra saker att vara glad för: vänner, familj, ridning etc. Och vi har bara en termin kvar sen har vi klarat av skolan i 13 år (räknat med 6års), hur bra är inte det?
Man ska inte gå runt och vara en bitterfitta, utan se allt från den ljusa sidan. Visst får man ha sina perioder, det tror jag behövs, men jag tänker på en del som är arga på allt hela tiden. Tänk vad mycket man måste gå miste om.



Mal

Kommentarer
Postat av: limpiano

haha det e okej att vara arg:) särskilt på den där weirda personen



bli frisk nu mal!!!!!!!!!!

2008-12-29 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0