Inte mycket kvar nu..

Igår var en riktigt mysig dag. Jag mötte Nina och Erik vad t-centralen och vi gick runt och shoppade julklappar (och kläder, väskor, kamera, ja allt möjligt till Nina) riktigt flitigt. Fick faktiskt en hel del köpt, vilket är skönt eftersom jag hatar att springa runt och leta efter julklappar när det är smockat med folk och allt är slut. Sedan åt vi lunch på Taco Bar och shoppade lite till.
Jag kom hem och var hemma i kanske 40 min så då jag passade på att plugga lite. Sedan åkte vi ut till Lidingö där vi var bjudna på middag och glögg. Det serverades riktigt god mat och efterrätten var inte att leka med! Vitchokladmousse med riven pepparkaksdeg, yummie. Sen passade min morbror på att visa massa nakenbilder på killar från Lunds Universitet där min kusin pluggar, haha.
När vi skulle åka hem fick jag agera chaufför åt mina drunkies till päron (skoja). Eller jag var så snäll och körde hemm så att de kunde dricka vin till maten :-) Väl hemma igen var det bara att sätta igång med pluggandet igen.. Vilket inte gick så bra men men. Man kunde högst få VG så det skulle ju inte vara överdrivet svårt.

Idag började vi med KKA prov där vi skulle definera vad konst är. När vi kom dit fick vi veta att man fick göra provet tillsammans och sitta vart man ville så det var skönt. Vi blev klara hyffsat snabbt och började då plugga till naturkunskapsprovet vilket jag behövde kan jag säga. Sedan gick vi och åt lunch på Panini istället för chicken kebab i skolan. Det borde seriöst vara förbjudet att severa sånt! Efter det hade vi fortfarande en timme kvar innan provet började så vi gick och satte oss i skolan, pluggade lite, sjöng lite, dansade lite ;-) Haha, riktigt roligt kan man ha ibland! Och provet gick faktiskt bättre än förväntat, om det jag svarade var rätt vill säga... Så nu är mitt sista prov innan jullovet avklarat. Om vi inte ska göra något mer med boken vi läste vill säga. Jag har bara ett arbete att göra i religion sen är jag done and done. Och det är bara drygt en vecka kvar till julafton, kan man längta mer?

Kram
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0