Fredagskvällen

Hello, nu är jag hemma. Vi hade sjukt mycket kunder i butiken hos Jenny idag och det förstår jag verkligen. Vi smygstartade mellandagsrean och det finns så mycket fint där så alla köpte som bara den, riktigt kul!
Nu har vi hunnit äta middag och fikat och jag sitter här med dubbla mjukisbyxor och t-shirt, kofta och munkjacka och fryser arslet av mig. Lena och mami tror att jag håller på att bli sjuk men jag fortsätter neka, jag har inte tid!

Igår fick vi ju jullov och på kvällen skulle det såklart firas! Vi gick till Vapiano där vi tänkte äta middag men för en gångs skull var det proppfullt där så vi bestämde oss för att gå till ett annat stället, efter underhållning i telefon och några promenader hamnade vi tillslut i Kungshallen där jag, Linn och Angie åt mat från Tacobar och de andra försökte förneka att de också är tjockisar genom att äta nåt annat haha.. Vi träffade även Magnus och Stefan som tyckte det var mycket trevligt att sitta så nära mig och Linn då de fick en chans att prata med alla oss trevliga flickor.


Malin och Anna


Nina snackar med Stefan på andra sidan och Linn... posar!


Efter middagen där vi även fick inbjudan till sturebadet drog vi vidare till Treat där det var något segt innan vi gick in. Väl inne träffade vi Camilla och massa andra.


Angie och Anna


Linn, Malin och jag


Efter Treat gick Linn hem och vi mötte upp Victoria. Vi tänkte vi dra till Ambassadeur men det gick inte som vi ville så vi tog plan B och gick till Ice. Vakten hade riktiga probs så det slutade med att Malin, Anna och Vicky gick in där och jag, Nina och Angie drog till Chaplins. Vi skulle möta upp spanjoren för att säga hej en snabbis men det slutade med att han och hans kompis fixade in oss så vi drack drinkar och hängde där resten av kvällen.

Nu måste jag tömma min inkorg i mobilen, den klarar inte mer än 1000 så det plingar till hela tiden, varannnan pling av sms och varannan av att det måste rensas, suck.
Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0