I've had the time of my life

Har ni också låtar som betyder mycket för er? Så fort ni hör dem så kan ni inte tänka på annat än just det som låten står för, för er. Jag har massa sånna låtar..Det kan vara vissa personer eller att låten spelats under ett speciellt tillfälle. en typisk sån låt för mig är I've had the time of my life från Dirty Dancing. Jag är helt säker på att den betyder lika mycket för Valentina och Angelie, eller har jag fel? ;-) Den spelades sommaren 2007 i Rimini när vi var där. Filippo, Dj:n, dedikerade den till alla söta svenska flickor ute på dansgolvet (alltså vi).. Vi var på Life med Pascal, Flavio och Simone (gorgeous) och det var sciuma party. Vi 6 hade verkligen the time of our lives... Jag kan fortfarande börja gråta när jag hör den låten och vill bara tillbaka, dit och då. Allt var så underbart, det går inte att beskriva!


Pascal, Falvio, Simone, Jag, Val och Anglie innan sciuma party, därav de vita kläderna!

När Life stängde drog vi till vårat hotell och smygbadade i vår hottub, haha. Sedan gick vi på stranden och smög ner till duscharna för det där jävla skummet försvann ju inte.. Shit vilka minnen alltså, och som vi frös. Till slut insåg vi att det var varmare att ta av sig de blöta kläderna så där sprang vi runt på Riminis gator mitt i natten i bara underkläder och shorts. Som sagt, vilka minnen!


Och så låten såklart!

Puss!
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0