Igår

God morgon!
Jag och Linn var good girls igår så idag mår vi priiima :-D Vill ni veta vad vi gör? Vi sitter och tittar på The Hills och fattar ingenting.. haha, är det bara vi två som helt har missat det där?
Igår var iaf lagom party. Vi började som sagt här hemma med choklad och idol. Kevin har varit min favorit från början så det förvånade mig inte att han vann. Han är grym!

Jag, Isabelle och Anna


Kevin <3 ..och Linns huvud!

Sen åkte vi in till Östermalmstorg och mötte Dennis (punkaren, haha) och gick till Vappe. Jag och Linn satt vid baren medans de andra satt vid ett bord bakom oss. Plötsligt dyker det upp två fransmän som börjar prata med oss.. Den ena var tjock och vindögd och den andra hade mc Donalds ögonbryn och getskägg. De ville bjuda oss på drinkar men vi insåg att vi skulle ha dom efter oss hela kvällen då så vi tackade snällt nej. Men de vägrade gå och när vi inte sa vad vi ville ha för drink så bestämde dom att vi skulle ha mojitos och beställde det till oss. Där stod de och snackade på som bara den och vi försökte ignorera så mycket som möjligt. Då kommer Isabelle fram till oss och säger att killarna som sitter bredvid dem (som de pratat lite med) är fransmän och dom undrar om dom ska gå fram till de fula fransmännen och säga att vi är deras flickvänner och att dom ska gå. Jag och Linn var såklart på och efter 30 sek kommer de 'snygga' fransmännen fram till oss, kramar oss och börjar snacka med killarna på franska. Vi sitter där och fattar ingenting men försöker spela med. Helt plötsligt blir den vindögda och getskägget jätte arga och dom står och skriker på varandra. Drama så jag och Linn flyttar till bordet där de andra sitter istället. Sen kommer de 'snygga' fransmänne och sätter sig vid oss (de har pratat med de andra i kanske 30 - 40 min..) och vi frågar hur det går. Det hela slutar iaf med att getskägget bjuder våra fransmän på drinkar så det slutade ju lite otippat, haha.


Jag, Linn och vår ena räddare i nöden, haha!


Vår andra räddare.


Dennis och Anna

Lite senare dök det även upp en friend till Dennis som joinade oss. Vi skulle som sagt gå till Sturecompagniet och vi bjöd med fransmännen som glatt hakade på. Vi rörde oss neråt och ställde oss i kön. Då kommer det fram en vakt till oss som undrar om vi står på listan, vi säger att vi gör det och han släpper in oss. Vid ingången står det en rynkig 'lady' som säger att vi måste betala. Anna och killarna drog in medans Isabelle och Linn inte hade råd. Linn skulle sova hos mig och det kändes inte så lockande att betala 200 :- nu innan jul så jag drog ut igen med dom. Isabelle åkte hem och jag och Linn drog till donken och åt. För att göra en lång historia kort så hade jag och Linn lite fuffens för oss och vi var hemma vid halv 2. Anna och alla killar hade iaf nice på sture har vi fått höra nu under morgonkvisten!


Sliten bild på mig och Linn..

Nu ska Limpiano börja röra sig hemåt och jag ska väl börja plugga om cellen, woho. Hoppas att er lördag inte består av plugg iaf!

Over and out
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0