Planer

Gissa vad jag gör? Jag pluggar. Jag måste ju framstå som värsta pluggisen nu, haha. Håller på med det allra sista nu innan jul, nämligen en uppsats om vad buddhister anser om homoäktenskap. Ganska intressant faktiskt men jag har suttit framför en dator hela dagen och nu börjar det bli lite tröttsamt..

Sitter just nu och planerar fredag med Anna. Det blir ju lov då och såklart det ska firas. Vi har en del planer fram till själva utgången. Alltså vilken klubb vi ska sluta på och så, men where to go? Vi har en grym idé som ni får veta mer om, om den slår i verk vill säga ;-) Men det är dock lite osäkert så nu håller vi på och kommer up med en plan B! Hur som helst så känner jag på mig att det kommer bli en bra kväll!

Nu ska jag äta lussebullar med pappa, tjing!
Mal


En liten Buddha to inspire, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0