En förkyld Mal

Det kändes lagom roligt att vakna upp imorse med världens förkylning. Kul såhär innan nyår... Så jag tänker bosätta mig här hemma idag och imorgon och göra allt vad jag kan för att bli frisk. Jag och mamma ska  åka och handla lite senare och då ska jag ladda upp med göra-mig-frisk saker. Det blir nog bra.

Annars flyter väl allt på som vanligt. Att ha lov såhär får mig bara att längta ännu mer till studenten och livet efter. Det här är liksom en liten försmak på det hela innan man börjar jobba, haha.
Och juste, igår kom mamma hem med vår nya bil. Den är jätte, jätte fin så nu kan jag glida runt riktigt ordentligt.

Nu ska jag nog gå och göra lite olagligt, hihi. Så jag kan se på Twilight senare!
Kram
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0