Fullt upp

Ciao!
Sorry för dålig uppdatering idag men mitt internet fungerar inte här hemma för tillfället.. Lite segt faktiskt, men vi har ju en dongel (som det tydligen heter enligt svenska akademins ordbok) så det finns ju liksom internet. Grejen är bara att vi är fyra pers som delar på den och min brorsa väntar mail från landslaget så han har första psrio, såklart!

Efter att jag och Val varit i Farsta kom jag hem och jag och Marc kollade på Oprah.. Det var ett program om sex och när 60 åriga kvinnor (tanter?) berättade om deras kk som var 70 blev det för mycket. Så jag bestämde mig för att sova istället vilket var mycket skönare eftersom jag precis som Val gick och la mig alldeles för sent.
När jag vaknade åkte vi ut till stallet och nu har jag precis kommit hem. Värmde på lite lasagne som jag ska äta nu.

Vi hörs senare :-)
Puss
Mal


Vet jag inte vad jag ska ha på mig på fredag kan jag alltid köra på ridkläder. Jag har hört att det är inne nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0