Första luckan öppnas

Både jag och Malin ber om ursäkt för skitdålig uppdatering igår men ingen av oss hade tid. Busy women haha. Förhoppningsvis är vi inte så stressande samtidigt i fortsättningen så ni kan räkna med flitig uppdatering av oss båda.

Haha god morgon tänkte jag skriva och kollar klockan, den är ju snart halv tolv. Äntligen fick jag sova ut, skönt! Jag har bara en lektion och det är naturkunskap (som jag inte kan alls) så jag stannar hemma, känns så onödigt att åka in till skolan för en lektion.
Globen horse show igår var så himla kul, fast vi gick lite tidigare för en av oss var bakis och jag var bara allmänt trött av allt jobb och fix i helgen. Jag är ingen hästbög som Malin men det var verkligen coolt, allt! Min favorit var i början när 6 eller 7 ponnys kom utspringande helt själva! De sprang omkring i cirklar och andra mönster, allihopa helt synkade, så duktiga och supersöta! Synd att jag inte hade en stor väska med mig för då hade jag fyllt den med morötter så någon av dem kunde följt med mig hem hihi..

Just nu sitter jag och lyssnar på låtar från Britneys nya album, har bara hunnit tre men hon är grym, som alltid.Och idag är det 1a december! I år har jag fått en supersöt chokladkalender av Lena så idag ska jag öppna den första luckan! :-)


Min chokladkalender

Dags för frukost/lunch
Puss och kram
Val

Kommentarer
Postat av: Lena

:)

2008-12-05 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0