Utgång trots allt

Så mycket blev det med min lugna kväll igår, haha. Precis när jag skrivit blogginlägget ringer Stephi och undrar om jag ska med ut. Val skulle med också sa hon och jag kände att jag inte pallade så jag sa nej. När vi lagt på ringde jag Valentina och blev helt plötsligt taggad så klart vi drog ut. Hon kom hem till mig och sen åkte vi vidare in mot stan. Stephi and the crew var på Fellows bartömning så vi tänkte att vi skulle möta upp dom där. Vi kom dit och det var kaos.. Vakterna kollade inte ens leg utan släppte bara in folk. När vi kommer in är den första personen jag möter Veronica, min bästis sedan barnsben. Hon bor just nu i Helsingborg men kom hem igår så det var askul att träffa henne. Dom skulle till Ice och Stephi skulle stanna där/dra till Vanilla och Fellows sög och jag tycker inte om Vanilla så jag drog med Veronica, Milla och Linn till Ice medans Val stannade.
Vi kom in på Ice direkt och fick massa drinkkuponger så det var riktigt nice där. Jag stannade till typ strax efter 2 efter att artigt ha tackat nej till en inbjudan till Solidaritet. Kände fortfarande att jag var sjukt seg efter fredagen och jag skulle upp tidigt så det kändes rätt lockande att dra.

Och nu tror ni säkert att jag precis vaknat? Men nej nej, jag har varit uppe och julbakat hela morgonen med mina kusiner. Jag känner hur mina ögon börjar gå i kors så jag ska nog ta en powernap.

Later
Mal

Kommentarer
Postat av: ansgarr

hahaha alltså malin, att du pallar!! jag var helt jävla död igår, amazing att jag kunde prata i telefon m dig i 10 min haha :D

2008-12-21 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0