Uppe med tuppen.. nästan

God morgon på er, för jag antar att de flesta av er precis gått upp eller fortfarande ligger och sover? Själv var jag uppe alldeles för tidigt, redan klockan 8. Inte så dåligt va? Åkte ut till stallet och red med Lotta och Sofia, det är faktiskt skönast att vara där ute på morgonen. Sen när jag skulle köra hem så var det världens krock på Nynäsvägen, lite läskigt faktiskt med tanke på att det var fyra bilar som krockade. Och de var de fyra bilarna precis framför mig så jag var den första som inte krockade om man säger så.. Usch, ena bilen var helt kvaddad så jag hoppas att det gick bra för alla.

Nu ska jag alldeles strax röra mig in mot stan och möta Veronica. Vi ska börja med en traditionell svullunch på Bruger King - Whopper, plusmeny med cola, en garlic sås och en hot cheese, king wings, chili cheese och lökringar. Yummie, sen blir det efterrätt och fika på Espresso House som vanligt och sen vet man aldrig vad vi hittar på för äventyr! Vi hörs senare iaf.

Puss
Mal


Sötnos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0