Trött trött trött

Hej hopp.
Jag sitter i min säng och ska alldeles strax ta en powernap, är helt död.
Idag har jag vart inne i stan med Nina och vi sprang runt lite överallt och försökte hitta en ny vinterjacka till mig och en nyårsklänning till Nina. Helt random springer vi in i Linn och hon joinar oss. Vi gick och åt på Donken, kollade i lite fler affärer och satt inne på bion och väntade på att pappa skulle föra över lite pengar, haha. Men det var ju så kallt ute... Hittade iaf en ny jacka tillslut så jag hoppas att den inte kommer ta sönder mina jeans och strumpbyxor som min jacka nu gör :-)
Ikväll får vi allt se vad som händer, har en del planer men man vet ju aldrig. Next stop för mig är iaf en powernap. Så god natt för ett tag, vi hörs snart!

Kram
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0