torsdags fräckis

Så, då var man hemma igen och 2 prov är avklarade. Jag har faktiskt ingenting tills imorgon så resten av dagen tänker jag inte plugga något överhuvudtaget. Inte det minsta. Även om jag har 2 prov på måndag, men det löser vi sen...

Mamma har tagit hem kameran som hon haft med på jobbet så lite senare kommer det upp bilder från Horse Show :-) Nu ska jag fixa nåt att äta så under tiden kan ni njuta av den här fräckisen!

Kram
Mal

En lastbilschaufför plockade upp en riktigt läcker brud som liftade. Efter några mil frågar han henne vad hon heter.
- Juni, svarade hon och såg generad ut.
- Aja, skäms inte över det, sa chauffören. Jag heter Olle Nysnö.
Sedan blev det helt tyst. Efter några mil till så ler chauffören med hela ansiktet och säger:
- Visst hade det varit fint med 25 cm nysnö i juni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0