Torsdag

Yo! Nu är jag hemma efter en kort men mycket onödig dag i skolan. Jag har verkligen tappat motivationen och det blir ju inte bättre av att man inte gör nåt på lektionerna.. not good.
Nu måste jag fortsätta plugga till marknadsföring/småföretagande provet imorn. Började redan igår och läste igenom llt utom det sista dokumentet så idag ska jag väl läsa det och kanske läsa allt annat en gång till. Då har jag gjort det två gånger för ovanlighetens skll, har hört att sånt ska vara bra men ärligt talat är jag oftast för lat för att göra det. Läser alltid bara en gång och det brukar ju fungera, haha jaa, tänk om man läste två gånger, kanske MVG i allt då eller? hoho..

Jag vill städa mitt rum också, byta till lite juligare lakan och göra fint och sätta upp min spegel men jag väntar nog med det till helgen.. Plugga? Städa och fixa? Eller kanske en fka hos grannen...? Time will tell..
Puss på er!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0