Torsdag

Jag har hunnit med mycket idag men det blev inga julklappar, tvärr, inte för min del iaf. Malin hittade en present till sin papi och så höll vi på att köpa en till hennes brorsa men sen tänkte vi att det skulle va lite för galet så vi la ner den idén haha.
Efter vår tripp mötte jag upp mami och vi åkte och träffade Eros och dem. Vi fikade och så, de åker ju hem imorn och det känns lite jobbigt, de är ju la famiglia lixom.. Och Marcello var underbar idag, sprang omkring och lekte och skrattade hihi, sötnos.

Nu ska jag skriva källförteckning och källkritik eller vad det heter sen är jag done and done med termin ett, sista året i gymnasiet! NICE!

Over and out
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0