strax iväg

Nu ska vi strax iväg. Mami vägrar ta bilen för det bli så jobbigt att parkera inne i stan så vi tar buss och tunnelbana istället, inte coolt. När jag gjorde mig iordning hittade jag ett läppglans i min sminkväska som jag inte använt förut så smetade jag på lite och nu är mina läppar helt uppsvullna. Det var inte ens ett sånt som ska göra dem större så jag vet inte vad som hände.. Snyggt är det men det känns konstigt, hoppas de inte svullnar upp mer för då får jag nog svårt att prata haha



Vi hörs ikväll!
Val

Kommentarer
Postat av: Angie

Tycker vi hakar på trenden och gör en läppförstoring ;)

2008-12-07 @ 21:00:31
Postat av: valentina

jaa, det låter najs ;)

2008-12-07 @ 21:09:43
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Ale

sexiiigt ;P haha

2008-12-07 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0