Söndag den 7 december

God morgon.
Jag ska strax röra mig in mot stan där jag först ska träffa Bella och kolla lite julklappar. Jag hoppas på lunch också för jag är hungrig... Sen ska vi se Footloose tillsammans med hela Globengängen, det känns som att vi inte har setts på aslänge även om det bara var en vecka sen. Det blir väl så när man är van att umgås dygnet runt i några dagar. Efter Footloose ska vi gå ut och käka middag, det blir nice. Sen måste jag plugga och städa när jag kommer hem så jag hoppas att det inte blir allt för sent bara.
Det var väl i princip hela min dag. Nu ska jag åka så vi hörs lite senare :-)

Puss & kram
Mal


Nu är det Brolle istället för snygg-Måns, snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0