Snart helg!

Gaah, varför är det så jobbigt när man ska ut i Stockholm? Alltid så kaosigt med allt och kallt när man ska till olika ställen.. mucho jobbigt. Vi ska ju ut på lördag för att fira Veronica som fyller 18 på söndag och jag vet inte riktigt hur det blir. Jag har fullt upp hela dagen och dagen efter så vi får se. Något ska vi väl lyckas fixa :-) Tror iaf jag stannar hemma på fredag fast det låter lite lockande att dra ut, känns som det var längesen.. Äh, får väl stanna i soffan mad chips och kolla Idol, det är ju final.. låter faktiskt inte så fel haha, tant Val..

Nu ska jag, eh, jag vet inte, har inget att skriva mer haha..
Imorn är det Lucia i skolan, vet inte om jag ska gå bara, det är en timma tidigare än jag börjar, känns inte så lockande att gå upp tidigare än jag ska men we'll see.
Puss!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0