Sent

Undrar ni vad jag gör uppe såhär sent? Det gör jag också.

Vid halv ett mötte jag Isabell vid T-centralen och vi gick runt och kikade i massa affärer. Efter ett tag blev vi hungriga så vi gick och åt på Taco Bar. Så sjukt gott! Sen fortsatte vi till Make Up Store där Bella skulle köpa lite smink.
15.30 började Footloose och vi hade laddat upp med lussebullar och dricka. Hela Globengänget var samlat och vi hade galet mycket att prata om. Det kan hända mycket på en vecka ;-)
Footloose var inte lika bra som förra gången, varken Måns eller Anna Sahlin var ju med. Men det var kul ändå.
När den var slut åkte vi alla (jag, Bella, Frida, Madde och Erika) till Kungshallarna och åt middag. Jag tror att vi satt där i över 2 timmar och planerade lite än så länge hemliga projekt, hihi. Vi får se hur det går med det...
Jag var hemma runt 20.15 och tänkte då börja plugga. Men så fort jag öppnade den där enormt tråkiga boken började jag gäspa och kunde knappt hålla ögonen öppna. Så jag bestämde mig för att ta en liten powernap. Som råkade bli från 20.30 - 23.00... Sen när jag vaknade igen var det piece of cake att läsa sidorna! Jag tror att det kan vara en bra anledning till varför jag inte kan sova nu...

Jag ska väl försöka sova...
God natt
Mal


Den här låten lyssnade vi på idag. Den är så Horseball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0