Sachajuan

16.00 blev ändrat till 17.30 el. 18.00 och det fick jag veta nu, då hinner jag ju inte till gymmet idag då.. Händer sånt er också? Nothing to do about it, bara det att jag hade sett fram emot att träna och imorn hinner jag inte och på onsdag är det dans..

Idag har jag iaf varit lite duktig, jag har börjat på mitt arbete i religion, inte börjat skriva än men leta fakta och lägga upp en plan för hur jag ska skriva, mycket duktigt. Jag har även bokat tider på olika saker, ni vet sådär som man skjuter upp hela tiden av ingen anledning. Bästa av allt var iaf att jag bokade klipptid, inte förrän i början av januari då eftersom Juan alltid är uppbokad men ändå. Det ska bli så skönt, funderar bara på vad jag ska göra. Juan får nog bestämma som vanligt, han är bäst! Längtar verkligen!




Puss och kram
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0