Ryssland?

Jag har precis kommit hem och ska bara slänga i mig några mackor innan jag åker ut till stallet. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att rida!
Tisdagseftermiddag = P100 och idag hade vi fullt upp med en dator som bråkade massa så vi kunde inte blogga. Sorry. När den stängde av sig för typ tredje gången gav vi upp... Och det blev ju inte mycket bättre av att vi alla var smått irriterade eftersom vi inte ätit någon lunch (potatis och brunsås, what's up med det..?).

Idag fick även min brorsa veta att han har gått vidare till sista landslagsuttagningen :-D Går han vidare från den här kommer han med i landslaget vilket betyder att vi kommer åka till Ryssland i början av 2009. Jag har aldrig varit där men det är ju alltid bra med nya erfarenheter? Eller? Haha nej men det skulle faktiskt vara lite coolt att åka till Ryssland!



Off to tha stable..
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0