Rött it is

Åh, det är så mysigt att det snart är julafton. Man känner det där lugnet som är så mysigt. Egentligen är det lite konstigt för imorn kommer bli en galet stressig dag, jag har planer så det räcker och blir över. Prio ett är att fika med Anna vid 13.30 eftersom hon 24 timmar senare beger sig mot varmare breddgrader. Sen är det som sagt miljoner annat som ska göras men jag är luuuugn. Det kan iofs bero på att jag köpte julklapparna idag och slipper oroa mig för det. Och såklart röda underkläder till nyår. Det är nämligen så i Italien att röda underkläder på nyår betyder tur och sen jag började med det kan jag inte sluta, och det ska inte bara vara röda utan nya också och idag fick jag tag på dem. Låter kanske lite skrockigt eller så och ja det är det väl, men rött är sexigt så why not hihi.

Nu ska jag försöka gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen.
Natti natti
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0