Privatliv någon?

Och så är helgen slut. Visst gick det fort?
Filmen var iaf jättesöt, den hette Bolt och handlade och en hund som blev lurad att han hade superkrafter men egentligen var det bara en TV serie och så fick han reda på det och så. Hur gullig som helst! <3

Nu borde jag plugga men jag orkar verkligen inte, jag är hur trött som helst, skulle kunna gå och sova nu men jag har ju prov imorn, what to do?

Det är bara 10 dagar kvar av skolan till jullovet och det här ska göras innan:
>  Litteraturprov i Svenska B
>  Läsa ut boken Vildanden, Svenska B
   - Prata om boken
   - Skriva om boken
>  Prov i Naturkunskap B, cellen
>  P100 råmanus klart
>  Större läxförhör Filosofi A, existensfilosofi
>  Vetenskaplig uppsats i Religion A
>  Läsa en bok och ta ut meningar med hinduistisk och buddhistisk bakgrund, Religion A
>  Undersökning(?) Psykologi A
+ att det ryktas om att vi ska ha prov i KKA..

Har jag glömt något??

MEN GREEEEAT!!!!!!!
Vadå människor med liv? Gymnasieelever..
Jag. Orkar. Inte. Mer.

Något stressad
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0