Plugga plugga.. Det tar aldrig slut!

Nu har jag precis slängt i mig lite thaimat som mamma och pappa hade köpt hem till middag igår. Hur gott som helst!
Jag skulle egentligen ha åkt ut till stallet och ridit nu men jag har så sjukt mycket att plugga så sötnosen får vila idag. Hoppas mamma hittar någon som kan mocka så jag slipper åka ut för det :-) Jag som hade sett fram emot att rida idag..

Svenska provet vi hade tidigare idag var iaf sjukt svårt, jag fattar inte varför man ska göra så konstiga prov. För det var verkligen ett, eh, annorlunda prov.. Jag fick förhoppningsvis VG men you never know!

Nu ska jag spana runt lite på internet om Jehovas vittnen och Hare Krishna och försöka list ut exakt vad jag ska göra mitt religionsarbete om. Efter det har jag hundratusenmiljoner sidor filosofi att se fram emot. Kul liv va?

Mal


En mojito, precis vad jag behöver!

Kommentarer
Postat av: valentina

vi kidnappar Darix så får han bli vår Mojito slave! ;)

2008-12-08 @ 15:21:39
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0