Paradise hotel

Fick precis ett litet önskemål om ett inlägg från min sötaste. Och duktig som jag är loggar jag såklart in och skriver, tyvärr har jag inget roligt att skriva bara. Jag sitter och kollar på Paradise hotel haha kommer ni ihåg det? Jag följde det inte men kollade ibland. Det går iaf hela dagen idag på TV400 och nu sitter jag och kollar på det. Mycket underhållande och aa Olinda, hata eller älska? Kan inte bestämma mig, hon är cool men sjukt störig haha. Och sen han Marre, jag trodde det var Bobby först, de är grymt lika och båda är frisörer, var tvungen att smsa Angie och fråga men tydligen var det två personer haha..

Nu är det paus och jag funderar på vad jag ska äta, vi har en hel chokladask som vi köpte till jul som vi inte öppnat så jag funderar på den men jag är ändå inte sugen. What to do?..big probs.
 
Åh, fattar ni att det är nyår på onsdag?? Gaaaalet! Jag har lite drömplaner hihi men vi får se, time will tell.. Det kommer iaf bli jättekul, längtar!

Nej nu börjar det snart igen!


Paradise


 

PUSS
Val

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag var du skulle jag öppna chokladasken nu! :D

2008-12-27 @ 16:51:32
Postat av: valentina

ja det lutar åt det hållet ;)

2008-12-27 @ 16:56:22
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0