På bättringsvägen. Förhoppningsvis

Jag insåg precis att min röst försvinner mer och mer.. Men jag mår nog bättre än igår iaf, så det går frammåt. Jag kan ha hur lite röst som helst imorgon så länge jag är pigg, mår bra och inte har ont i halsen/huvudet. Annars får vi lösa det med Alvedon och Ipren ;-)

Idag har jag inga direkta planer förutom att några hetingar förhoppningsvis kommer hit och kollar på film ikväll. Jag har en känsla av att vi kommer se Twilight.. Tre dagar i rad, vad säger man? Haha. Jag måste ha boken nu så jag kan läsa. Jag och Frida har ju våra teorier om vissa personer och vad som kommer hända. Så jag ska nog gå ut på jakt idag och leta efter 2an. Hoppas den finns i närheten för jag orkar mig inte in till stan och trängas. Sen pallar jag inte göra mig iordning för den delen heller.

Later
Mal

Kommentarer
Postat av: Friday

Vi hade ju rätt också. ;)

2009-01-01 @ 23:34:08
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0