Nyårsstressen är igång

Ciaoo! Här har jag fullt upp så jag glömde att skriva förut. Jag har precis duschat, tvättat håret och allt det där och för en gångs skull började jag inte blöda på knäna när jag rakade benen (mina knän är lite emo), och det är jag glad över! Nu håller jag på och fixar ögonbryn, hår, naglar och allt möjligt. Fick även (nästan) bort det konsitga mönstret på min rumpa från när jag solade igår. Jag brukar aldrig sola för jag har ju mitt italienarblod så likblek brukar jag inte vara ens när solbrännan är borta.. Men igår kände jag att italienarblodet inte räckte och eftersom jag är ovan vid att sola solarium fick jag såklart konstiga märken på rumpan av trosorna.. och spets var nog inte bästa idén haha.. 
Nu ska jag ta tag i rummet, måste bädda iordning så att det finns sovplatser här. Vet aldrig vart man hamnar så om vi hamnar här i närheten finns det plats för nåra och annars får jag och Angie en stooor säng var om det bara blir vi.

Vi hörs sen!
Val


Kommentarer
Postat av: Lena

God fortsättning, Student 2009!

2009-01-01 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0