Nyårslöften

God morgon! Eller? Idag är det näst sista dagen på år 2008 och det känns väl inte ens egentligen mer än att jag längtar till imorn! Jag funderar fortfarande på mina nyårslöften men kommer inte på nåt kul och bra. Antar att jag måste ha såna där tråkiga som ingen kan följa, men ärligt, det är inte ens kul, då har jag ingenting istället! Sen finns det ju lite borde grejer och det är väl typ, äta rätt, träna, dricka måttligt, det där med killar, och det där med vänner, vilka som ger och tar och vilka som bara tar energi.. Men allt går som sagt i perioder, det finns alltid perioder (främst sommarn) där man skiter i allt vad nyttigt betyder och bara har kul och gör det man vill för stunden. Det behövs!
Så nej, inga tråkiga nyårslöften för mig, i så fall skiter jag hellre i det men om ni har förslag får ni gärna hjälpa till :-)


 
Laura Pausini ft. James Blunt, den här spelas varm här hemma!

Nu ska jag göra frukost/lunch, vi hörs!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0