Nyårslöfte

Ok, nu är jag uppe försent igen men vi har ingen skola imorn. Alla lektioner är inställda, skööönt! Sooova! Jag har släppt det negativa, kan inte vara så så länge, finns för mycket bra i livet för att inte vara glad, man ska uppskatta det man har. Det är min filosofi och den följer jag, och att man inte ska ångra saker för det är bara slöseri med tid, det lärde jag mig tidigt i livet.

Men vet ni? Jag ska faktiskt inte babbla om sånt bara för att klockan är mycket och jag är trött. Nej jag tänkte på en annan sak. Nämligen nyår. Ni vet ju hur jag brukar springa omkring och inte veta vad jag ska ha på mig? No probs till nyår, jag köpte faktiskt en klänning i juni(!) som jag aldrig har använt för den skriker nyår för mig så jag ska ha den. Kläder är alltså inget problem och smink och hår är inget stor grej. Däremot exakta planer är lite osäkra men det löser sig alltid, sålänge vi är med varandra är det lugnt.

MEN jag har tänk på en annan grej angående nyår. Nämligen nyårslöfte. Jag brukar aldrig ha sådant men jag tänkte att nu ska jag fixa ett och det ska vara nåt bra och inte alltför svårt. Inget "jag ska äta nyttigt, supa måttligt och träna regelbundet". För ärligt talat, vem f*n kan hålla sånt i ett år?! Alla har vi väl perioder då vi är nyttiga och tränar mycket och inte dricker en droppe. Sen kommer den där ljuva sommaren och livet förändras, levern är off och man är allmänt lat. Underbart! Sedan går livet tillbaka i rutiner och det kommer alltid avbrott, så är det mina vänner. Det jag försöker säga är att jag ska hitta på nåt bra nyårslöfte, kanske roligt. Ingen aning och fantasin är inte så hög så om ni har idéer kan ni gärna hjälpa mig!

When 2007 became 2008

Camilla och jag


Hattpåtagning


Linn och Angelie


Vid bordet


Nu ska jag sova
Puss på er! Och dröm riktigt sött, det ska jag göra!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0