Nattuggla

Jag tror aldrig att jag har jobbat såhär effektivt med ett arbete innan. Båda gångerna har jag satt mig runt tolv på kvällen/natten och börjat och det har bara flutit på. Jag jobbar tydligen mest effektivt under sena timmar, good to know till nästa arbete som man ska göra. Det här arbetet är iaf inskickat och klart så nu behöver jag inte oroa mig över det längre.
På fredag är det skolavslutning, NICE! Och jag har planer fram till julafton, typ hela dagarna/kvällarna/nätterna så det är också lite nice. I'm a busy woman ;-) Ska bli skönt att göra vad man känner för och inte känna stress för skola eller tidiga mornar.

Nu ska jag börja röra mig mot sängen, dags att kasta in handduken. Sitter vid pappas data som jag inte fattar någonting av så ni får nöja er utan bild.
Sov gott
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0