Någon gång ska jag också rida i Globen...

Det har inte ens gått en vecka och jag saknar redan Globen. Det är svårt att förklara men själva stämingen, folket och allt bara, till och med den äckliga maten... Det är ju liksom ett helt år kvar tills nästa gång.

Nu ska jag alladeles strax köra ut till stallet och rida, det var ett tag sen eftersom jag har varit sjuk. Jävlar vad jag ska träna så ni snart kan få se mig i Globen ;-) och då menar jag inte 'jag ser dig på läktaren mitt emot' utan jag tänker rida. Haha höga förhoppningar, det lär ju aldrig hända. Men man måste ha mål, hallå? Det spelar väl ingen roll hur höga de är, jag måste ju inte uppnå dem...

Mal


Kommentarer
Postat av: valentina

En vacker dag :)

2008-12-04 @ 12:12:55
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0