Myskväll

Mysig kväll! Mika gick precis hem, vi har haft en myskväll hos mig, käkat middag, druckit gott vin och pratat massor. Så himla kul att sitta och uppdatera varandra och nu var det viktiga grejer, så viktiga det kan bli på området iaf haha. Samtidigt har vi svullat chips och dipp så det är ingen chans att kroppen kommer va i trim till nyår, perfect! Tur att min klänning är draperad över magen haha, burned på alla andra!
Den här dagen har varit lite konstig och lång. Började med att mami skulle iväg till jobbet, väckte mig och sen hör jag henne springa omkring i hallen och prata om facebook, hallå, det är min mamma! Facebook?! Sen har dagen fortsatt sådär men det var chill ändå, behövs lite oordning i vardagen ibland haha

Nu lyssnar jag på Hani haha, visste inte vem det var förrän i helgen då vi träffade honom och jag säger bara en sak. De ögonen! Har aldrig sett något så coolt, nästan läskigt ju men jag och Nina babblade glatt med honom och de andra.

Nu ska jag snart hoppa i säng tror jag, börjar klia i ögonen
Puss & God natt
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0