Mycket tankar på morgonen

God morgon. Jag somnade runt 2.15 och gick upp för 20 min sen. inte mycket sömn +att jag blev väckt klockan 03.00 för att någon ville prata men jag var nog inte sådär jättekul haha stackarn.. Jag brukar typ svara i sömnen och sen efter nån minut vaknar jag till på riktigt och så kommer jag inte ihåg att det ringt typ och undrar varför jag håller telefon i handen och sen när den andra frågar om jag sov säger jag såklart nej.. but why? Aja inatt tror jag faktiskt jag sa att jag sov för allt annat vore ju konstigt..

Jag är iaf lika trött som vanligt, varken mer eller mindre så egentligen kanske man borde satsa på att stanna uppe på nätterna istället och då sova på eftermiddagen, man får väldigt mycket gjort faktiskt!
Vår första lektion idag är iaf psykologi som jag brukar gilla men igår så skulle vi helt plötsligt ha samtal i grupper á tre och tre och prata om psykologin, nice tänkte jag men nej, Malin och dem berättade att det var som ett muntligt prov där man fick frågor och glev utåpekad! Gaaah, nu?! sånt gillar vi inte! + att när man inte har samtal ska man läsa en text på 12 sidor om stress och besvara tre frågor. Individuellt. Och "de här frågorna skulle varit med om vi hade haft prov". Alltså är det ett prov.. Och jag som gillat psykologin så mycket hela tiden, but this is not cool.

Oj va mycket man kan skriva haha, nu ska jag göra mig iordning och sen iväg och ha de där proven eller vad det nu är. Efter skolan ska jag och Malin iväg till Farsta C. det var där vi kom på att vi skulle starta bloggen. Vi ska käka och julklappsshoppa! Mys! Sen kommer antagligen Eros och dem hit för de åker hem imorn så vi måste säga hejdå, usch, alltid lika jobbigt :-(

Ha en bra dag!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0