Måndag - jullov!

Good morning sunshines! Jag somnade redan vid 21.00 igår (trött efter en galen helg) och hann inte skriva nåt. Vaknade för ett tag sen men det var så varmt under täcket så jag orkade inte gå upp. Jag är iaf uppe tidigt för att ha jullov så jag hinner nog med mycket idag. Jag och Angelie ska börja dagen med julklappsshopping, har ju fortfarande inte köpt en enda.. Senare ikväll ska vi börja med lite förberedleser inför självaste julafton, typ göra köttbullar och sådär, alltid lika mysigt att förbereda. Och om vi orkar/har tid kanske vi tar en vända på gymmet också, känner att det skulle vara rätt skönt faktiskt.


Malin ville inte va med..


så hon fick en egen hihi

PUSS
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0