Lucia

Det är Lucia idag och nu är jag på jobbet. Antar att många är bakis efter lussevaka igår?
Egentligen har jag fullt upp hela dagen men vi bestämde oss för att vi inte ska gå på julbordet, dels för att det blir sjukt stressigt för mig och sen lite annat. Så istället för julbord åker jag hem och gör mig iordning och kanske tar en powernap för att sedan åka till Veronica och påbörja firandet! Jag har längtat till den här helgen galet mycket så vi kan ju hoppas allt blir nice. Dock har vi två prov på måndag som hamnar lite i kläm men för en gångs skull(?) tänker jag inte oroa mig för det, jag ska bara njuta av helgen..



När det firades där förra gången

PUSS
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0