Lördag

Oj, glömde skriva imorse, skyller på att det är första helgen på miljoner som jag är ledig hela helgen, man bli lätt lite off då. Jag iaf upp runt 11 och vid 13 åker jag, mami och Anna B till Nacka forum, vi kollade i affärer, köpte julklappar, är det bara jag som brukar följa med när det ska handlas julklappar? Jag menar, kan det bli mer rätt än om man är med? Sen får jag ofta något som jag inte vet vad det är också, bara för att lixom men den där spänningen med paket har jag kommit över.. nästan. Vi stannade och fikade också såklart, och sen skulle jag kolla skor. Tror ni det fanns några fina som jag ville ha? Ja. Tror ni de fanns i min lilla storlek? Nej. *suck* Aja, jag är iaf nöjd för jag fick tag i sidenband så jag ska fixa till min klänning sen, finally. Kanske inviger den nästa helg när minstingen fyller stor flicka hihi..

Nu ska jag göra nåt, vet inte vad och det är superskönt. Kanske lägger mig in tha sofa och chillar. Sen får vi se vad jag gör ikväll, har inga förväntningar eller planer, kanske slutar med att jag och Malin ligger och chillar med en stor chipspåse. Inte helt fel men vi får se.

Just det, bilder från igår












Later!
Val

Kommentarer
Postat av: Ale

inga dåliga bilder du la upp där :D haha

2008-12-07 @ 03:16:07
Postat av: valentina

haha såklart ;) only for u

2008-12-07 @ 21:19:19
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0