Konstigt telefonsamtal

Jag tycker att alla kan börja med att gratta mig på namnsdagen ;-) haha, eftersom en hel del otippade personer redan har hunnit göra det!

Jag vaknade av att min mobil ringde kl 5.47 imorse.. Det ringde bara 2 signaler innan det slutade och trött som jag var så orkade jag inte bry mig. När jag vaknade såg jag att det var ett skitskumt nummer som hade ringt.. +88 någonting. Så jag var ju tvungen att kolla runt lite på internet var det var för någonting. Och tydligen så är det en sån där som ringer för att tjäna pengar, för det är inget land som har 0088 som landsnummer.. Tur att jag inte svarade eller ringde upp i sömnen, haha.

Så om någon ringer dig från +88213213608 - svara inte!

Ha en bra dag!
Mal

Kommentarer
Postat av: valentina

Hjälp det var ju det jag varnade dig för!



Och GRATTIS på namnsdagen! :)

2008-12-10 @ 13:18:58
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Angelie

Grattis på namnsdagen!!!!<3

2008-12-10 @ 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0