JULLOV

Hello, nu kom jag precis hem. Vi hade som sagt skolavslutning idag och vad säger man? Dansa äger sång! Jag gick upp tidigt imorse och åkte till skolan så jag skulle hinna till 11.00. Det var bara det att jag tagit fel på tiden, vi skulle egentligen börja 12.00. Så jag gick till biblioteket för att skriva ut mitt arbete och där träffade jag Anna och co. så jag hängde med dem, mycket trevligt. Jag missade klassens get together för vi satt i matalen och, ja inte åt vi iaf, utan istället babblade vi på.
Efter skolavslutningen åkte jag och Angie till Ale och så träffade vi Ceasar, sötaste ever! Men oj va han bits den lilla bushunden hihi



På promenad


Det var tydligen kul att bita mig i fingrarna haha


Ceasar!

Nu ska jag nog ta en powernap
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0