Jag vill bara vara

Jag vill härifrån. Eller rättare sagt, jag vill utomlands. Jag vill åka till något varmt ställe där man bara kan vara för några dagar, 2 - 4 veckor är allt som behövs. Ligga på stranden på dagarna, steka, dricka färgglada drinkar, äta glass och göra spännande utflykter. Äta god mat, shoppa, träffa nytt folk, sitta och ta en öl på kvällarna. Och sen åka hem och komma i säng hyffsat tidigt, kanske sent någon (några, eller alla?) kväll. Upp nästa dag och äta en delicious frukostbuffé och sen börjar allt om igen.
Den som ändå hade tid och pengar... Eller det kanske finns någon snäll jävel där ute som känner för att köpa en resa till mig, all inklusive liksom, på jullovet? Jag skulle absolut inte banga.


Jag vill tycka att det är kallt när det "bara" är 30C

Love
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0