Jag har hittat den rätta

Hello. Hur har ni det? Jag sitter i soffan och frossar choklad och dricker te och väntar på att Ugly Betty och resten av programmen ska börja. Just nu är det vänner och jag älskar verkligen Joey, en sån ska man fan gifta sig med, livet skulle aldrig vara tråkigt!
Idag har vi iaf haft en dum dag jag och Angelie, jag vet inte riktigt, men dagen i allmänhet, usch. Som tur var gick det bra på P100 och vi är så duktiga så det är strax klart, sen är det bara bilder som saknas. This is good!

17.15 kom mami och hämtade oss och sen åkte vi till en liten butik med massa kristallkronor och inredning. Kommer ni ihåg att jag sa att jag letar efter den rätta... spegeln? Mami hade hittat en spegel som hon ville att jag skulle titta på så jag och Angie kilade in och kollade. Den var så söt! Perfekt, precis en sån jag vill ha! It's the one och mami sprang in och köpte den så nu kommer mitt rum bli perfect. Bara en plats för datorn som saknas men det tar vi senare..

Hörs senare
Pussar
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0