It's christmas soon!

One hour to go!
Jag börjar få lite lätt panik, jag hinner inget känns det som. Jag hinner inte köpa present till Veronica men som tur är har jag min Angie som fixar det, en guldstjärna till henne hihi.. Men alla julklappar lixom!! Angie, kan du fixa allt? Inte? Kretsar inte världen runt mig? Har du egna grejer att fixa? jaha, skit också, tillbaka på ruta ett.. Nej men seriöst, jag vet inte vad jag ska köpa heller och nu vet jag ju att mami läser det här, men jag väljer mellan lite olika saker, bland annat champagneglas som jag vet att hon vill ha. Grejen är den att jag inte tycker de är så fina så jag vet inte, time will tell what santa brings.. Det är iaf jätteskönt att inte behöva köpa nåt till en boyfriend, sånt är grymt svårt så det är nice att vara singel for now.


Fler än jag som kommer sista minuten shoppa?
Love
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0