Home sweet home. Typ

Goood mooorgooon!
Haha skoja, jag har faktiskt varit vaken ett tag :-) Men jag kom precis hem så det är anledningen till den sugiga uppdateringen. Sorry. Efter att ha åkt hem i gårdagens partyklädsel var det rätt skönt att byta om till mjukiskläder. Ni vet dom som man har när ingen annan ser? Så nu sitter jag här och äter frukost/lunch/mellanmål och dricker julmust. Delicious!
Idag är jag sugen på en riktig chilldag/kväll. God middag som pappa ska laga, ta en promenad med Dennis och sen ikväll köpa hem chips, dipp, godis, choklad, läsk etc. och sätta på någon bra film/serie. Har jag tur får jag sällskap av någon som står ut med mig... Val, snällaaa? (A) hihi.

Vad ska ni andra hitta på för kul en lördag som denna då? Jag vill ha snön tillbaka!

Kram
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0