Historien om UGGsen

Jag och Valentina åkte ju på ett litet mission för ett tag sen som skulle göra mig lika cool som henne. Jag skulle nämligen köpa lika mysiga UGGs som hon har. När vi kom till Sickla Köpkvarter och hittade den modellen och färgen jag ville ha så fanns den bara i storlek 41 vilket är way too big eftersom jag skulle ha 38... Kassörskan sa att hon skulle kolla om den fanns i andra butiker men den var slut överallt. Inte gav vi upp för det utan vi gick glatt vidare till en affär bredvid som också sålde UGGs. Där hade de bara i färgen Metallic som inte alls var snygg. Då blev vi lite ledsna eftersom vi hade misslyckats med vårt uppdrag och åkte hem.

När jag kom hem ringde det en lampa som vi brukar säga.. Brandos.se blev min räddning och där hade de den färgen jag ville ha i rätt storlek. Blev en modell högre än vad jag hade tänkte från början, men det är ju bara mysigt! Så igår fick jag ett mail om att de hade kommit och idag var jag och hämtade ut dem. De är impregnerade och klara så från och med nu tänker jag joina Val's crew, hihi!

Mal






Kommentarer
Postat av: valentina

Äntligen är vårt mission completed!

2008-12-04 @ 12:13:49
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0