Hemma efter en trevlig kväll

Hemma igen. Vi var på julbord på Villa Godthem och det var bra men jag fick tyvärr inte i mig så mycket som jag hoppades på. Mika tog nog och vann över mig, för en gångs skull och killarna vann ju såklart över oss, men hallå? Vi är tjejer! Vi hade iaf trevligt och jag träffade en kille jag kände, eller egentligen kände vi inte varandra men nu gör vi det, haha lång historia..

Nu sitter jag och håller på med mitt religionsarbete, tänkte försöka göra klart det. Blev utbjuden på drinkar ikväll och var tvungen att säga nej så nu störs jag hela tiden av sms från spanjoren, mycket kul haha.
Besos
Val


Kommentarer
Postat av: ansgarr

ursäkta, vilken spanjor?!?!

2008-12-18 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0