God natt

Tja! Läget? Hoppas att ni inte har däckat än, vilket jag såg flera som gjorde under tunnelbaneresan (kan man kalla det resa?) hem. Jag kom iaf precis hem och sitter just nu och vräker i mig godis. Hur gott som helst! Kvällen har först spenderats hemma hos Erika med massa roligt prat, ännu roligare sms med Mathias (Matches, Matjessill? haha) och lussebullar och godis. Sen åkte jag hem och vände i princip och mötte Bella på Layer Cake. Det slutade med att vi tog en nattligt promenad i ungefär en timme från Stureplan till Gamla Stan. Det var mysigt och vi träffade massa pratglatt folk, konstigt en lördagskväll liksom.. Och nu sitter jag här och har fortfarande inte pluggat så som jag planerat att göra, hmm.. Kanske ska lägga mig i sängen och läsa lite nu, jag har ju ändå inget bättre för mig :-) Sen ska jag soooova för jag och Nina ska starta vår shopping tidigt imorgon. Haha, sorry det där med 'starta' är lite internt! Men men, god natt på er. Vi hörs när jag vaknat helt enkelt!

Puss och kram
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0