God morgon, eller?

Imorse när jag vaknade mådde jag inte helt hundra, men jag var pigg så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå till skolan. Smart som man är. Började såklart må sämre och sämre under religionen och kände mig helt snurrig. Bestämde mig för att åka hem igen och försöka bli frisk. Shit vad jobbigt det var att ta sig hem med tuben, allt snurrade och det kändes som att jag skulle kunna somna gåendes.. Men hem kom jag och somnade i soffan direkt. Nu har jag vaknat efter 3 timmar men mår fortfarande inte så bra. Är sjukt sugen på pizza så jag ska nog gå och köpa det strax. Och sen så har jag fått ett stort paket som jag ska gå och hämta ut, finally! Kan visa er sen vad som finns i det, hihi.

Krya på mig... :-)
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0