God morgon?

Hemma. Home sweet home. Sitter i soffan och dricker julmust och ska alldeles strax byta om från gårdagens partyklädsel och möta Frida för en sushilunch. Det ska bli grymt gott, är sjukt hungrig även om vi lagade korv med ketchup klockan sex imorse, haha. Igår var nice förutom att alla vakter ska vara så jävla dryga! What's up med det? Vill dom visa sin "makt" genom att neka folk utan anledning? Jaja dom tjänar ju inte direkt på det och jag har hört att klubbägarna börjar bli less på sånt så om ni inte sköter er och släpper in folk så har ni nog inget jobb kvar ;-) Sitter jag och säger...


Jag lämnar gårdagen åt Val som har bilder. Nu ska jag springa så vi hörs senare! Jag lovar.


Kram

Mal



Bjussar på en bild med pålle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0