God morgon?

Det här är inte kul. Jag gick upp halv 2 och då fick jag verkligen tvinga mig upp ur sängen för att jag ska fika med Madde. Jag somnade ändå innan 1 igår och jag har aldrig sovit såhär länge förut. Jag hatar att vara sjuk. Kul, nu är hela min dag borta liksom.. Men jag börjar iaf känna mig piggare nu så snart är jag fit for fight igen! Ska bli skönt att få lite luft och att sätta sig på nåt mysigt café och dricka massa gott te.
Sen är det ju dans också, vi får se hur jag gör. Ska nog ta med kläderna för jag är riktigt sugen, men jag är nog ännu mer sugen på att bli frisk också. Jobbigt, jobbigt. 
Jag ska börja röra på mig nu.

Later :-)
Mal

P.s. Anna och Julia, ringer dom er från Ice hela tiden också..? Haha

Kommentarer
Postat av: ankan

haha neeej inte mig! vad svarade du då, ville de att du skulle jobba? :D

2008-12-03 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0